مقالات

خطوط خردایش سنگ های معدن

خطوط خردایش سنگ های معدن

خطوط خردایش سنگ های معدن ؟ سنگ های معدنی زیادی از معادن استخراج می شود که برخی از آنها برای تزئین و مقدار زیادی از آنها برای مایحتاج زندگی استفاده می شود. شکل خام مواد معدنی استخراج شده حاوی ناخالصی های زیادی است و اندازه آنها بزرگتر از نیاز سایر صنایع است. برای این منظور خطوط سنگ شکنی ایجاد شده است که در آن مواد معدنی خرد شده. مواد خالص با استفاده از دستگاه های سنگ شکن و سایر تجهیزات جدا می شوند.


پیشنهاد روز : برای مشاوره و راه اندازی کارخانه آسفالت به لینک مرتبط و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر: 0938293999809108104474
شماره تماس مدیریت : 09143335474 – 09108104474


 

برخی از تجهیزاتی که به طور گسترده در خطوط سنگ شکن معدن استفاده می شود. شامل سنگ شکن فکی، هیدروکن، سنگ شکن ضربه ای، فیدر، سنباده، تسمه نقاله، سندبلستر و غیره است که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. سنگ شکن ها به مرور زمان در اثر تماس مداوم با سنگ های سخت فرسوده می شوند. برای افزایش کارایی باید این قطعات تعویض شوند.

در ادامه به معرفی قسمت های اصلی خطوط سنگ شکن معدن می پردازیم.

چکش سنگ شکن:

یکی از مهم ترین قسمت های خطوط سنگ شکن چکش ها هستند. که وظیفه خردکردن سنگ ها در کیوبیت یا سنگ شکن ضربه ای را بر عهده دارند. این چکش ها مستقیماً با سنگ در تماس هستند. هر از چند گاهی باید توسط کارفرما یک چکش جدید جایگزین شود. تعویض چکش ها کمک زیادی به افزایش سرعت و کیفیت دستگاه می کند.

  مراحل تولید گچ

قطعات سرند:

سرند یکی از تجهیزات کاربردی خطوط تولید مختلف است که برخی از قطعات آن مانند رزوه، بلبرینگ، بلبرینگ و شفت اصلی نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

غلتک تسمه نقاله:

تسمه نقاله در خطوط تولید وظیفه جابجایی مواد را بر عهده دارد و نقش مهمی در افزایش سرعت تولید دارد. دو غلتک در انتهای و ابتدای نوار نقاله تعبیه شده است. که پس از مدتی فرسوده می شوند.

تسمه نقاله:

تسمه نقاله بسته به هدف استفاده از مواد مختلفی ساخته می شود. هر کدام برای خط تولید خاصی استفاده خواهد شد. ابتدا باید نیازهای خط تولید خود را شناسایی کرده و سپس نوع مناسب تسمه نقاله را خریداری کنید.

شانه فکی ثابت و متحرک سنگ شکن فکی:

اولین وسیله ای که در خطوط سنگ شکن معدنی قرار می گیرد، سنگ شکن فکی است. پس از ورود به این دستگاه، مواد ورودی با قرار گرفتن بین دو فک ثابت و متحرک خرد شده و از حجم آنها کاسته می شود. شانه فکی ثابت و شانه فکی متحرک فک شکن از فولاد منگنزی با مولیبدن ساخته شده اند تا بتوانند در برابر ضربه و عوامل دیگر مقاومت بالایی از خود نشان دهند. اما با وجود کیفیت بالا در دراز مدت کارایی خود را از دست می دهند. باید جایگزین شده است. جایگزینی پیدا می کنند.

سندان سنگ شکن:

خطوط خردایش سنگ های معدن ؟ سندان های سنگ شکن مانند شن و ماسه ساز خرگوش یا کوبیت از چدن و ​​فولاد ساخته شده. دارای بالاترین درجه استحکام هستند. اما مانند هر قسمت دیگر، این سندان نیز ممکن است دچار مشکلاتی شود و به ناچار دچار مشکل شوید.

  نحوه کنترل کیفیت در تولید گچ

مانتل و کانکیو سنگ شکن هیدورکان:

عملیات سنگ شکن در سنگ شکن هیدروکان با بستن شکاف بین دو قطعه مانتل و کانکیو انجام می شود. این دو قطعه در داخل پوسته زیرین و پوسته بالایی قرار می گیرند. این چهار قسمت به دلیل تماس مکرر با سنگ های معدنی سخت باید پس از مدتی استفاده تعویض شوند.
با تعویض هر یک از قطعات ذکر شده (در صورت فرسودگی) طول عمر دستگاه افزایش یافته و کیفیت خطوط تولید تا حد زیادی افزایش می یابد. برای اطلاع از قیمت روز قطعات اصلی خطوط سنگ شکن ماینینگ و سفارش آنها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار است.

کلام آخر

برای مشاوره با بهترین سازنده کارخانه آسفالت به لینک مرتبط مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *