این نوع سنگ شکن دارای سیستم مکانیکی ساده ای بوده و بهترین کیفیت و شکل مصالح شکسته را تولید می کند.
کارکرد هر چکش در مراحل متعدد سرعت، سهولت در تعویض چکشها، بازده بالا، حفاظت بلبرینگها در مقابل گرد و غبار وجود دریچه بازدید برای سرویس و تعمیر دهانه قابل تنظیم بین چکش ها و سندان از قابلیت های سنگ شکن های تولیدی این مجموعه می باشد.
تماس برای سفارش

حلزون ماسه شویی

ماسه شوی های ساخت این واحد ، به صورت متنوع و با ابعاد مختلف کارایی آسان و استهلاک کم به سفارش مشتری ساخت و تولید می شوند که برای جداکردن ماسه از گل و لای به کار میرود و کفشک های آن از نوع قابل تعویض و لاستیکی می باشند.
تماس برای سفارش

سرند دانه بندی

سرند های ساخت این مجموعه، در ظرفیتها و ابعاد مختلف با بهره گیری از تکنولوژی روز جهت دانه بندی انواع شن و ماسه طراحی شده که دارای پاگرد های ایمنی با قابلیت تعویض توری به صورت بسیار آسان می باشد.
تماس برای سفارش

فیدر

فیدرهای تولیدی با بهترین بازدهی در مدل های متنوع، ابعاد مختلف و ظرفیتهای گوناگون ساخته می شوند. تمامی سطوح با ورق های فولادی ضد سایش پوشیده شده و برای بارهای سنگین و در شرایط کاری سخت طراحی گردیده اند. امکان استفاده موتورهای درون سوز به جای الکترو موتور وجود دارد و میزان رفت و برگشت سینی قابل تنطیم می باشد.
تماس برای سفارش

نوار نقاله

نوار نقاله ها با شاسی لوله ای، ناودانی یا ورق خم شده عرضه می شوند . نوار نقاله ها مجهز به گیربکس (اس ان ) روسی و یا ایرانی می باشد که در اندازه های مختلف به صورت ثابت و متحرک وجود دارد.

نمونه کارهای مشابه